Trušček je zbog meča u Rusiji prošao pravi pakao!

Vijesti iz regije 06.02.2013 11:17h Autor:

Trušček VS Nascimento

Ivica Trušček u posljednjem je nastupu u Rusiji doživio ekspresni poraz nakon samo jedne minute zbog pretrpljene poluge na ruci, no njegov trener Krešimir Merčep na svom je Facebook profilu detaljno otkrio kroz što su sve njih prošli prilikom odlaska na borbu i povratka kući. Zaista se može reći da su prošli kroz pravi mali pakao.

Poruku Merčepa prenosimo u cijelost:

"Sve je krenulo dobro i po planu (nisam zaspao i nisam ništa zaboravio). Imali smo let Zagreb – Frankfurt i nakon toga Frankfurt – Moskva. U Moskvi smo nekoliko sati trebali čekati avion za Kursk. Bili su tamo i naši kolege iz Francuske koji su također putovali na PRO FC 46. Kad je došlo vrijeme ukrcavanja mi se nismo žurili i računali smo da se na kraju stanemo u red za ukrcaj. Naši kolege iz Francuske su bili među prvima u redu. Kasnije se iznenada na displeju promijenilo odredište, a gospođa ne tom ulazu nam je rekla da je naš avion poletio prije minutu.Na informacijama smo saznali da sljedeći avion poljeće tek u nedjelju popodne tj za dva dana, u vrijeme kada natjecanje već počinje. Razmišljali smo i da se vratimo doma. Let za Frankfurt imamo sljedeći dan. Kasnije smo saznali da prema Kursku sljedeće jutro ima vlak. Odlučili smo da ćemo prespavati na aerodromu i rano krenuti prema željezničkom kolodvoru."

"Oko 2 sata u noći, teta sa razglasa nas zove da se javimo na informacije i govori nam da će netko doći autom po nas. Organizator je poslao po nas vozača koji nas je cijelu noć po lošem vremenu vozio u Kursk koji je udaljen oko 700 km od Moskve (nisam siguran u kilometražu). Ne moram ni spominjat da nismo oka sklopili od straha jer je vozač više spavao nego gledao di vozi. Nekoliko puta sam mu skoro skočio na volan jer je skrenuo sa ceste. Vremenske prilike su bile loše i cesta je bila pod snijegom i ledom. Oko 10 sati smo stigli, taman na kraj vage. Ivica je imao dva sata za skinuti dvije kile, što je naravno uspio bez problema. Uz lošu hranu dočekali smo i nedjelju, tj početak natjecanja. Pošto se vrijeme još pokvarilo, svi letovi prema Moskvi su bli otkazani."

"Nakon završetka natjecanja, pokupili smo u pet minuta stvari iz hotela i bus nas je odvezao prema željezničkoj stanici za Moskvu. Bilo nas je sedam i jedan Rus koji nas je vodio. Ušli smo u vlak u kojem nema mjesta za sjedenje, već samo spavanje. Vlak je išao od ko zna di. Kucali smo po kupeima, a ekipa nas je blijedo gledala. Mislio sam da je to definitivno kraj. To svi spavaju jedni preko drugih, goli, bosi, podrapani. Imao sam osjećaj ko da idemo u logor. Uglavnom, Ivica i ja smo imali sreće pa smo dobili kupe sa dva normalna cimera. Pili su pive i jeli kobasice. Ne trebam spominjati da u Rusiji nitko ne govori engleski. Pokušavali smo spavati na tim krevetima na kat. Bilo je zagušljivo, tijesno, uglavnom ambijent za poluditi. Tako je protekla cijela noć u pokušajima da zaspemo. Oko 10 sati smo došli u Moskvu i drugim vlakom do aerodroma. Avion za Frankfurt je išao tek oko 19 sati. Cijeli dan smo proveli na aerodromu, da bi nam neposredno prije ukrcaja javili da su letovi otkazani za idući dan. Kasnije se to promijenili i za par sati smo bili u avionu. Naravno nismo poletili jer je aerodrom bio zatvoren. Kad su nam dali dopuštenje za polijetanje, zaledila su se krila, kasnije smo ostali bez goriva… Nakon tri sata sjedenja u avionu smo konačno krenuli prema Njemačkoj. Let je trajao još tri sata i naravno nismo stigli na vezani let za Zagreb, već nam je Lufthansa osigurala smještaj u jednom od hotela. Tu smo prenoćili i ujutro krenuli prema aerodromu."

"Slijedom svih ovih događaja i avion Croatia airlines-a se pokvario pa smo čekali da sleti neki drugi sa kojim ćemo do Zagreba. Nisam tu još pisao o problemima sa kartama, izgubljenom prtljagom, kontrolama policije sa psima itd… Prvi dio puta Je Ivica bio dehidriran i nije ništa zbog vage smio jesti. Ukupno u četiri noći nismo spavali ni 10 sati Tako da kad se sve uzme u obzir meč i nije mogao drukčije završiti. Uglavnom, ne ponovilo se…"