Za moćne latove: Veslanje na donjoj koloturi (VIDEO)

FitnessIZDVOJENA VIJEST 14.08.2013 16:11h Autor:

Veslanje na donjoj koloturi

Leđa su druga najveća mišićna skupina, a najveća na gornjem dijelu tijela. S velikim i širokim leđima izgledate veće pa upravo stoga je mnogima ova mišićna skupina i najdraža za treniranje.

Među vježbama za leđa jedna od izvođenijih po teretanama je i veslanje na donjoj koloturi.

Veslanje na donjoj koloturi je vježba koja, s obzirom na način izvođenja, primarno pogađa latissimus dorsi ili trapezius (gornji i srednji dio), a sekundarno su u vježbi aktivirani i romboidi i stražnji deltoid.

S obzirom na mišiće koje jače želite aktivirati, veslanje na donjoj koloturi se može izvoditi privlačeći šipku prema trbuhu ili prema prsima.

Ako se šipka povlači prema trbušnim mišićima, vježba snažno pogađa latissimus dorsi tj. područje srednjih leđa. Ako šipku povlačite prema trbuhu, aktivirat ćete gornja leđa tj. trapezius.

Izvođenje vježbe

Sjednite na klupu, stopala savijte na platformu pazeći da su koljena blago povijena.

Ispružite ruke i nagnite leđa prema naprijed te lagano povucite šipku prema trupu sve dok vam ne dotakne trbuh. U ovoj točki pazite da leđa budu ravna, a trup bude okomito prema klupi.

Isprsite se što je više moguće i povucite laktove prema nazad i prema gore što je god više moguće.

Tijekom izvođenja vježbe uvijek pazite da ne povijate leđa jer tako povećavate opasnost od ozljede koja će vas na duže vrijeme izbaciti iz treninga.

Sretno s izgradnjom moćnih latova!

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI