Vježba za razvaliti ramena – sjedeći rameni potisak bučicama!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 25.01.2013 10:05h Autor:

Sjedeći rameni potisak bučicama

Koliko vas voli vježbe odrađivati sjedeći? Istovremeno, koliko vas misli da te vježbe nisu dovoljno hard-core? Ipak, postoji jedna vježba koja razbija tu predrasudu – sjedeći rameni potisak bučicama!

Deltoidi

Deltoid je mišić sastavljen od tri glave te sve tri sudjeluju tijekom izvođenja sjedećeg potiska ramenima. Iako najviše sudjeluje prednji rameni mišić, srednji  istražnji rameni mišić su također uključeni i napreduju tijekom izvođenja ove vježbe.

Kako pravilno izvoditi rameni potisak?

1. Držite struk zategnutim, a leđa ravnima, oslonjenima o naslon. Glava i ramena također trebaju biti prislonjena o klupicu.
2. Podignite bučice dok vam ruke u potpunosti ne budu ispružene. Pazite da pokret radite polako. Pazite da leđa ne odvajate od klupice te da ne vrtite ručni zglob.
3. Bučice spuštajte do visine ramena te ponovo podižite do kraja serije.

Prednost ove iznimno intenzivne vježbe je što si, zbog sjedeće pozicije ne možete pomagati nogama. Često zbog toga u ovoj vježbi trebate spottera koji će vam pomoći odraditi seriju do kraja. Dakle, osim izgradnje ramena, i socijalizaija će biti zadovoljena.

Zorana Jagodić
[email protected]

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI