Trebate li plan za stjecanje monstrumske mišićne mase?

FitnessIZDVOJENA VIJEST 18.02.2013 15:19h Autor:

Masa je mama!

Monstrumska mišićna masa nastaje kombinacijom brutalnih treninga, velikih težina, dovoljno sna te prave količine kvalitetne hrane koja će sudjelovati u izgradnji mišićnih blokova od kojih se satoje vaši mišići. I ne brinite, nije to tako komplicirano! Najvažnija je volja da to zaista i učinite!

Postoji nekoliko jasnih pravila:

  • Morate jesti određenu hranu u točno određeno vrijeme u danu
  • Morate jesti dovoljno hrane u točno određeno vrijeme u danu

Gore navedena pravila morate slijediti bez izvlačenja jer ako samo jedno pravilo ne poštujete rezultat neće biti dobar!

E sad, što i kad jesti? Nema univerzalnog odgovora na ovo pitanje već odgovor ovisi o svakom pojedincu, njegovom tjelesnom tipu, vrsti fizičke aktivnosti te metabolizmu.

Kako biste doznali odgovore na gore navedena pitanja, nužno je napraviit nekoliko eksperimenata kojima ćete se upoznati s vlastitim organizmom i načinom njegova funkcioniranja.

1. Jedite češće. Ako sa sadašnjim planom prehrane ne dobivate željenu masu, povećajte broj obroka. Lakše je unositi veće količine hrane ukoliko imate 5-6 obroka u danu, nego ako imate samo 2-3.

2. Povećajte unos proteina. Proteini su sastavljeni od aminokiselina, a upravo oni su gradivni elementi mišićnih stanica. Kako biste rasli, morate unositi dovoljno aminokiselina.

3. Unosite više poroteina nakon treninga. Unosite 1,5/2 grama proteina po kiulogramu vlastite tjelesne mase, ali najveću dozu unesite u PWM-u – obroku neposredno nakon treninga. Naime, nakon treninga tijelo započinje s procesima oporavka te otpušta različite hormone. Unosom proteina tijelu ćete dati materijal za oporavak.

4. Jedite dovoljno ugljikohidrata. U kombinaciji s proteinima, ugljikohidrati tijelu daju specifične uvjete potrebne za stjecanje mišićne mase. Upravo ugljikohidrati utječu na procese kojima se asminokiseline dopremaju do mišićnih stanica. Također, oni su u obliku glikogena pohranjeni u mišićima, što im povećava veličinu.

Veću količinu ugljikohidrata unosite za doručak i u obroku nakon treninga. Ukoliko ni nakon toga ne počnte dobivati na masi, u tim obrocima količlinu ugljikohidrata povećajte za 15-30 grama. U ovom obroku je odličan izbor uzimati tzv. gainer – proteinski napitak s pojačanom dozom ugljikohidrata. Sci-Muscle Nitromax možete kupiti OVDJE.

5. Kontrolirajte unos masnoća. Pazite da vam većina masnoća koje unosite bude iz ribe, žitarica, orašastih plodova, avokada i sl. Dakle, da se radi o zdravim (omega-3 i omega-615:00 18.2.2013) masnoćama.

6. Jedite dovoljno vlakana. Naime, vlakna će indirektno utjecati na dobivanje mišićne mase – ona poboljšavaju apsorpciju i probavu hrane. Dobar izvor vlakana su povrće, zobene pahuljice, grahorice, smeđa riža i bobičasto voće.

7. Pijte dovoljno tekućine. Oko 75% vašeg organizma je voda, a da biste stjecali mišićnu masu, morate biti dovoljno hitratizirani jer time mišići postaju veći i snažniji.

8. Unosite potrebne suplemente. Nemojte se osloniti na suplemente kod stjecanja mase, jer većinu posla postižete hranom. Suplementi će dodatno pojačati rast za 10-15%. Izvrsna kombinacija su gainer, kreatin i HMB. Upravo stoga osmislili smo Sci-Muscle Paket za snagu u kojem se nalaze 3 proizvoda – Nitromax, Hemocell i Metabolon. Veliki paket možete kupiti OVDJE, a mali OVDJE. Kupnjom bilo kojeg od paketa uštedjeli ste znatan iznos u odnosu na pojedinačnu kupnju ovih proizvoda.

Dakle, stjecanje mišićne mase nije nuklearna fizika, ali morate biti uporni i redoviti s obrocima. I naravno, na papiru (ekranu) sve izgleda jednostavno, ali početak rada na masi počinje s vašim prvim pravim obrokom.

Zorana Jagodić
[email protected]

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI