Razvlačenje na kosoj klupi – savršena vježba za oblikovanje moćnih prsa

FitnessIZDVOJENA VIJEST 22.03.2013 16:09h Autor:

Razvlačenje bučicama

Široka ramena i snažna prsa ono su što svaki muškarac želi. Upravo prsni mišići pokazatelj su muškarčeve snage i muževnosti. Upravo stoga mnogi dečki u teretanama najviše vremena provode na bench pressovima kojeg izvode u različitim varijantama.

Osim bench pressa, razvlačenja (letenja) na klupicama su također izvrsna vježba za prsne mišiće koju se redovno izvodi ako se želi izgraditi moćna prsa.

Prsa (pectoralis) sastoje se od dva dijela mišića: pectoralis majora i pectoralis minora. Osnovna funkcija ovog mišića je pokret kojim ruku privodimo ispred prsa. Ujedno s prsima tu je i mišić subclavius i serratus (nazubljeni mišić) postavljen između rebara.

Razvlačenje na kosoj klupi je odlično za oblikovanje prsa mišića a ne za izgradnju. Ovu vježbu možemo slobodno nazvati i terapeutskom vježbom jer osim što definira mišiće ona ih i rasteže. Istezanje prsnih mišića dobro je zbog fleksibilnosti prsnog koša te tako ulazi i više kisika. Osim što će vam vizualno prsa izgledati veća jer ih kod ove vježbe radite i u širinu, uz to će vam grudni koš biti fleksibilniji a tako pluća će moći lakše raditi i uvesti više kisika u pluća.

Opis vježbe:

Lezite na klupu, stopala čvrsto na podu. Glava, ramena i stražnjica moraju biti na klupi. Primite bučice u ruke, palčevi neka su okrenuti prema gore. Podignite bučice iznad prsa. Zatim spuštajte bučice sa lagano savijenim laktovima. Spustite ih do razine ramena te ih podižite do polazne točke, ravno iznad prsa.

Primjer rutine treniranja i izgrađivanja širokih i masivnih prsa za 4 vježbe:

  • Potisak na benchu: 3 serije, 10,8,6 ponavljanja
  • Kosi potisak: 3 serija, 10,8,6 ponavljanja
  • Dips s težinama: 2 serije, 10 ponavljanja
  • Letenje bučicama: 2 serija, 8 ponavljanja

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI