Probijanje granica: Pet vježbi koje ne smijete preskakati!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 25.07.2013 15:12h Autor:

Zgibovi

Sjećate li se Rockyja? Dok njegov ruski oponent Drago vježba na "finjak" spravama, Rocky radi hardcore treninge i na kraju, naravno, pobjeđuje!

Osim toga, iako industrija opreme za fitnesse prodaje priče o važnosti sprava i njihovim prednostima, jasno je svima da najveći sportašiu zasigurno svoju formu nisu postigli na "stomak-eliminatorima"!

Savjetujemo stoga, pet hardore vježbi koje će vam pomoći da nabacite čiste mišiće i izgledate moćno:

1. Zgibovi – vježba za snagu koju ne preskačete. Nikad! Zgibovi aktiviraju znatno više mišićnih vlakana od sličnih vježba na spravama, a vježbe u kojima koristite težinu vlastitog tijela potiču otpuštanje hormona rasta.

2. Sprintevi – ako znate kako, trčanej može imati anaboličke učinke. Naime, istraživanja pokazuju da intervalni trening visokog intenziteta (hiit) stimulira rast mišića.

3. Kettlebells (girje, ruska zvona) – rekvizit kojim vježbaju ruski vježbači već stoljećima. Istraživanja pokazuju da vježbanje girjama povećava funkcionalnu snagu snažnije od dizanja utega.

4. Sklekovi – izvrsna vježba za gornji dio tijela. Izmjenama položaja ruku te dodavanjem opterećenja, sklekove možete zakomplicirati do te mjere da možete napraviti tek 5-6 ponavljanja.

5. Nabačaj – dizačka vježba koju mnogi profesionalni sportaši imaju u svojem trenažnom procesu.

Obogatite trening ovim vježbama i vidjet ćete kako ćete uskoro probiti granicu dosadašnje snage.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI