Podlaktica – mala mišićna skupina za velikog MMA borca!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 10.01.2013 13:05h Autor:

Brock Lesnar

Razmišljate li ikad o svojim podlakticama? Žene upravo ovaj mišić ističu kao jako sexy dio muškarčeva tijela, dok je muškarcima ovaj mišić iznimno bitan, posebno ako se bave borilačkim sportovima.

Podlakticu čine tri mišića, između lakta i zgloba šake: brachioradialis, fleksore i ekstenzore. Podlaktica kontrolira većinu snage vašeg stiska. Upravo je slaba podlaktica često prepreka izvođenju niza vježbi koje su primarno za jačanje nekih drugih mišićnih skupina.

Snaga stiska iznimno je bitna kod MMA boraca, hrvača i powerliftera. Borci sa snažnijom podlakticom uvijek su u prednosti nad svojim protivnicima.

Osim kod genetski sretnijih pojedinaca, razvoj podlaktice (baš kao i listova) je često jako težak posao. Ipak, pravilnim i ustrajnim vježbanjem, razvit ćete podlaktične mišiće na kojima će vam protivnici zavidjeti.

Da bi podlaktica rasla potrebno je vježbati sve segmente snage stiska (snagu drobljenja, snagu hvata i snagu stiska) te imati cijelu amplitudu pokreta što je preduvjet mišićnog rasta. Preporučuju se vježbe šipkama različite debljine, čime se pokriva i veća amplituda hvata.

Podlakticu možete vježbati na više načina. najbolje su vježbe zgibovi sa tankim i debelim užetom, mrtvo dizanje ručnikom oko šipke i sklekovi na prstima, no one su i dosta teške budući da je težina velika. Među lakšim vježbama su pregib ručnog zgloba šipkom, rotacija ručnog zgloba bučicama, namatanje i odmatanje utega, sjedeći pregib ručnog zgloba nathvatom i pothvatom. Najjednostavnije i najjeftinije vježbe za jačanje podlaktice su one s lopticom ili griperima (34,99 kn) i gumama za šaku (39,99 kn) koji su dostupni u Fight Stuffu.

Zorana Jagodić
[email protected]

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI