Lakše podnesite vrućinu uz ovih pet zdravih namirnica!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 03.06.2015 11:01h Autor:

Ljeto

Upržilo je! Svi koji su čeznuli za vrućinama, napokon su došli na svoje. Ostali imaju razlog za negodovanje zbog vrućine. No, bez obzira kojoj skupini pripadate, ljeto donosi specifične prehrambene potrebe te ih treba zadovoljiti kako biste zadržali formu i očuvali zdravlje.

Nažalost, iako je većina ljeti znatno aktivnija, te čak i najveće ljenčine otplivaju koji metar ili više hodaju, često je hrana koju se ljeti jede sve samo ne zdrava.

Dakle, kad budete lsjedeći put spremali ruksak s kupaćim gaćicama i ručnikom za more, ponesite i neke od ovih namirnica:

1. Ananas

Ananas je zbog visokog udjela vode izvrstan odabir za plažu gdje je važno biti dobro hidriran. Osim toga, ananas ima super okus, bogat je vitaminom C koji pomaže u stvaranju kolagena koji je odgovoran za mladenački izgled kože i njezinu elastičnost.

Osim toga, ananas je odličan izvor vlakana koja su zaslužna za dulji osjećaj sitosti. Posebnost ananasa je enzim bromelin kohi pomaže probavu, sprječava upalne procese i smanjuje nastanak plinova što je izvrsno kad ste na plaži!

2. Krastavac

Krastavac nema gotovo ništa kalorija, a sadrži 96% vode što znači da ćete biti dobro hidrirani dok se pržite na suncu. Ukoliko svježi krastavak narežete na kolutiće i stavite na kožu, spriječit ćete upalne procese. Upravo toga često u filmovima vidimo glumice koje stavljaju krastavac na oči – on pomaže uklanjanju podočnjaka. Pomoći će vam i za smirivanje opeklina ako zaspete na suncu. Na kraju, krastavac je izvrstan i za mamurluk zbog vitamina B i elektrolita koji nadomjeste izgubljeno tijekom pijanstva.

3. Crno grožđe

Slatko i ukusno, crno grožđe je odličan odabir da nadoknadite energiju izgubljenu na moru. Ipak, imajte na umu da je grožđe bogato šećerom. Osim toga, grožđe je izvrsno protiv upala i nadutosti.

Nadalje, grožđe je bogato antioksidantima koji između ostaloga djeluju i antialergijski što mnogima dobro dođe tijekom ljetnih dana.

4. Menta

Ne, ovaj put ne mislimo reći da trebate piti koktele s mentom! Žvačite svježu mentu, ona će vam smiriti želudac, poboljšati probavu te dati osjećaj da vam je trbuh ravniji.

5. Dinja

Baš kao i krastavci, dinja je bogata vodom te dobra za rashlađenje i hidraciju.

Osim vode, dinja obiluje vitaminima i mineralima. Među njima prednjači kalij koji se u organizmu ponaša kao elektrolit te regulira udio tjelesnih tekućina. Osim toga, kalij smanjuje utjecaj soli koja je krivac za nadutost.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI