Koje dodatke prehrani koristiti prije, za vrijeme i poslije treninga

FitnessIZDVOJENA VIJEST 06.05.2014 14:21h Autor:

Sci-Muscle paket

Kako se ljeto sve više bliži, svi se u zadnji tren masovno upisuju u teretane, ne bi li se za koji mjesec ipak lakše duše skinuli u kupaće na plaži. No krećete li na trening kako bi se utegnuli prije ljeta ili pak želite generalno poboljšati svoj izgled i učinkovitost treninga, pročitajte naših nekoliko savjeta po pitanju prehrane.


Ako imate problema sa snalaženjem u šumi suplemenata koji se nude na tržištu i niste sigurni kad koji suplement trebate unijeti jer znate da je neki za prije treninga, neki se pije tijekom treninga, dok nešto morate piti nakon treninga, onda vam donosimo kratke upute koje će vam približiti važnost pravodobnog unosa suplemenata:


Prije treninga potrebna vam je energija, zar ne? Potreban vam je kick koji će vam omogućiti vam  da date svoj maksimum u  treningu te da iz njega izvučete ono najbolje! Dakle, potreban vam je suplement koji će povećati dostavu kisika u vaše mišiće, te na taj način povećati i anaerobni radni kapacitet mišićnog tkiva. Preporučamo Sci-Muscle Hemopump, osjećat ćete se budno i fokusirano, a trening ćete podići na višu razinu!


Tijekom treninga mišićima je potrebna hrana koja će potaknuti sintezu proteina i ojačati imunološki sustav koji je svakim treningom (koji za organizam predstavlja stres) u određenoj mjeri ugrožen. Dakle, tijekom treninga se preporuča unositi aminokiseline koje su gradivni elementi proteina, a koje će ubrzati oporavak i održati organizam u optimalnoj anaboličkoj fazi. Preporučamo Sci-Muscle AminoRage, najnoviju, preciznu, premium mješavinu aminokiselina koje se sastoji od 2:1:1 omjera razgranatog lanca aminokiselina (BCAA-a), glutamina, citrulin malata, kreatina i vitamina B6 koji će vam dati potrebnu energiju i time podignuti vaš trening na veći nivo, uz istovremeno poticanje bržeg oporavka.

A što nakon treninga? Naravno, u postworkout obroku morate unijeti proteine. Ovim obrokom organizmu vraćamo potrošene nutrijente koji će obnoviti potrošena mišićna vlakna i ubrzati ukupni oporavak organizma. Ovaj obrok nužno je unijeti najkasnije 60 minuta nakon treninga.


Prednosti unosa proteina nakon treninga su brojne:


-mišiće obnavlja energijom za sljedeći trening

-brzootpuštajući protein obnavlja treningom oštećene mišićne stanice

-sprječava uništavanje mišićnog tkiva (katabolizam)

-jača imunološki sustav za narednu borbu protiv stresa uzrokovanog treningom.

Predlažemo Sci-Muscle 100R Whey, protein ultra-premium kvalitete, vrhunskog okusa i izrazite topljivosti. Odaberite 100R Whey zato što pored hidrolize ovaj whey sadrži čist izolat sirutke poznat po viskom sadržaju bjelančevina u prirodnoj formi peptida i očuvanoj formi aminokiselina, te ima visok udio glutamina i aminokiselina razgranatog lanca BCAA.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI