Warning: mysqli_num_fields() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/fight1/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 3182
Kako "liječiti" pretreniranost? | Fight Site

Kako "liječiti" pretreniranost?

FitnessIZDVOJENA VIJEST 01.04.2013 23:23h Autor:

Pretreniranost

Dolazite na trening, ali osjećate da nemate dovoljno snage za odraditi ga kvalitetno? Iako mnogi toga nisu svjesni, ali izreka "uvijek je više bolje nego manje” nije primjenjiva na sport jer ne takvim pristupom ne postižete napredak, već upravo suprotno – pretjerivanjem gubite ono što ste postigli i na formu utječete negativno. Naime, pretjeranim treniranjem uz premalo odmora jedino što postižete jest – stanje pretreniranosti!

Pretreniranost je stanje disbalansa između trenažnih i natjecateljskih opterećenja s jedne, i oporavka, s druge strane. Osim od prekomjernih opterećenja, pretreniranost može nastati i monotonim programom treninga kada dolazi do pada radne sposobnosti zbog korištenja istih vježbi i akomodacije organizma na trening.

Pretreniranost uzrokovanja prekomjernim opterećenjima dolazi zbog nesrazmjera treninga i odmora.

Ako ste se našli u stanju pretreniranosti prvi savjet jest da smanjite ili potpuno prekinete s treningom kako bi se vaš organizam odmorio i regenerirao.

Za smanjenje i "liječenje" simptoma pretreniranosti (umor i bezvoljnost) savjetuje se nekoliko tehnika:

  • posebna prehrana (umjereno kisela hrana – sir, meso, jaja)
  • povećan unos vitamina C i b-kompleksa
  • izmjena vrućih i hladnih tuševa
  • sauna u kombinaciji s hladnim tušem
  • vježbe umjerenog intenziteta
  • masaža

Nakon što ste otklonili simptome pretreniranosti i odmorili organizam postupno se počnite vraćati volumenu, a nakon toga i intenzitetu treninga.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI