HIIT je hit! Testirajte izdržljivost intervalnim treningom!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 03.02.2013 16:16h Autor:

HIIT trening

Mnogi vježbači dožive pad u motivaciji nakon što treninge počnu doživljavati kao niz jednakih vježbi koje se ponavljaju po određenom principu! Ukoliko vam se to dogodilo, imamo rješenje – HIIT je rješenje!

HIIT je oblik fizičke aktivnosti tijekom koje se izmjenjuju dijelovi treninga visokog intenziteta s dijelovima odmora niskog ili srednjeg intenziteta. No, ne radi se o kružnim treninzima. Kod kružnog treninga između pojedinih stanica nemate pauzu, dok kod intervalnog treninga između pojedinih ponavljanja iste vježbe visokog intenziteta vježbač uzima kratku pauzu.

Prednosti HIIT treninga su brojne:

  • Brže gubite višak kilograma – što intenzivnije budete vježbali, sagorjet ćete više kalorija, pa će vam i kraći treninzi pomoći u gubitku suvišnih kilograma.
  • Intervalni treninzi nisu dosadni – mijenjanjem intenziteta vježbi, mijenjate ustaljeni ritam vježbanja. Ne samo da ćete formu postizati brže, nego ćete i spriječiti rutinske treninge koji se često događaju kod tradicionalnih oblika vježbanja.
  • Nema potrebe za dodatnom opremom – sva oprema koju koristite u osnovnom treningu dostatna je i za intervalne treninge; Ovaj oblik treninga ne zahtijeva nikakve dodatne vještine, potreban je samo vaš trud i motivacija.
  • Možete podići nivo forme – pojačat ćete kondiciju i tijekom vremena ojačati izdržljivost.
  • Smanjit ćete vrijeme provedeno u teretani – treninzi će vam trajati znatno kraće od dosadašnjih, a njima ćete potrošiti značajno više kalorija.

 

Ukoliko HIIT treninzima želite intenzivirati svoje treninge snage, jednostavno skratite vrijeme odmaranja između serija. Na taj način ćete smanjiti vrijeme trajanja treninga, a i održati otkucaje srca na visokom nivou što je direktno povezano s topljenjem masnoga tkiva.

HIIT nije za svakoga

Intervalni trening je jako zahtjevan, a vaše tijelo se mora moći nositi s naporom ovakvoga treninga te se brzo oporavljati za sljedeći HIIT trening.

Osobe koje imaju neki oblik srčanih oboljenja kao i probleme s cirkulacijom, ne smiju provoditi HIIT treninge. HIIT trebaju izbjegavati i ljudi koji boluju od dijabetesa, pretili ljudi te ljudi koji su potpuno izvan forme.

Zorana Jagodić
[email protected]

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI