"Good morning" – izvrsna vježba snage za svako doba dana!

FitnessIZDVOJENA VIJEST 25.03.2013 09:52h Autor:

"Good morning" je jedna od najzapostavljenijih vježbi među vježbačima, unatoč činjenici da se radi o izvrsnoj vježbi koja pogađa donji dio leđa (spinalne erektore), zadnju ložu i gluteuse (mišiće stražnjice).

"Good morning" je vježba koja upotpunjuje i jača slabe točke kod izvođenja čučnja i deadlifta te tako smanjuje opasnost od ozljeda tijekom izvođenja ovih vježbi.

Tijekom izvođenja ove vježbe, pogotovo ako ste početnik, nemojte pretjerivati s težinama. Važno je da usvojite pravilan pokret te potom počnete povećavati težinu. I veliki Bruce Lee ozlijedio se upravo izvodeći ovu vježbu bez zagrijavanja i s prevelikom težinom. Ukoliko vježbu izvodite ispravno, ojačat ćete donji dio leđa, stražnjicu i stražnju ložu te tako umanjiti opasnost od ozljeda kod izvođenja drugih vježbi.

Kako izvesti vježbu "Good morning"?

Šipku s utezima stavite ga na gornji dio leđa, ne na vrat. Koljena lagano povijte. Kontroliranim pokretom počnite se naginjati prema naprijed, pazeći pritom da vam donji dio leđa ostane ravan. Dok spuštate torzo držite glavu gore i pogled ravno ispred sebe. Ovo će vam osigurati pravilan položaj leđa. Spuštajte torzo dok ne bude paralelan s tlom, a zatim se vratite u početni položaj.

Na videu pogledajte kako vježbu "Good morning" izvodi fitness natjecateljica Erin Stern:

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI