Dipsevi – vježba za moćan triceps

FitnessIZDVOJENA VIJEST 10.07.2013 16:37h Autor:

Dipsevi za triceps

Svaki ozbiljniji vježbač koji želi razviti moćan triceps u svom treningu ima – dipseve. Dipsevi su vježba snage u kojoj osim tricepsa sudjeluju i mišići ramena, prsa i dijelom leđa. U ovom tekstu govorimo o verziji dipseva s uskim hvatom i okomitim tijelom prema tlu, pri kojoj je primarno aktiviran triceps.

Druga verzija izvođenjadipseva, ona sa širim hvatom i tijelom nagnutim prema napried je primarno vježba za prsa te se kao takva i radi tijekom treninga ove mišićne skupine.

Kod tricepsa je bitno ostati što više uspravno. Od najviše do najniže pozicije. Tijekom spuštanja, laktove treba držati što bliže uz tijelo, ukoliko dipseve radite na paralelnim šipkama. Ukoliko Vam je izvođenje ove vrste dipseva preteško, jer, ipak se radi o vježbi tijekom koje dižete cijelu težinu vlastitog tijela, predlažemo vam lakšu verziju.

Lakša verzija su dipsevi na klupici. Kad radite ovu vježbu noge su ispružene i na podlozi dok su ruke na rubu klupice tako da dlanovi gledaju od leđa ili ako ste na užem kraju klupice dlanovi su u neutralnoj poziciji tako da palčevi gledaju prema leđima.

Dipseve možete raditi i kod kuće, na stolici.

Predlažemo 4 serije po 10-12 ponavljanja.

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI