Predstavljamo Evu Rusan – novu članicu Sci-Muscle tima!

intervjuiIZDVOJENA VIJEST 29.03.2013 15:35h Autor:

Eva Rusan - 4 weeks out!

Eva Rusan novo je ime Sci-Muscle tima! Višestruko nagrađivana i iznimno uspješna hrvatska bodyfitness natjecateljica pristupila je Sci-Muscle timu uoči Državnog i Europskog prvenstva koja su na rasporedu za 4, odnosno 5 tjedana.

Pred tobom je početak sezone, Državno i Europsko prvenstvo. Koja su očekivanja od tih natjecanja?

Želim izaći u najboljoj mogućoj formi, boljoj nego prošle godine. S obzirom da je prošle godine ljestvica s 2. mjestom na Europskom prvenstvu postavljena vrlo visoko, i ove godine pucamo na medalju. Konkretnije, na zlato!

Kakvu konkurenciju očekuješ na Europskom prvenstvu?

Na Europskom prvenstvu je konkurencija uvijek jaka, ali se do posljednjeg trenutka ne zna tko se prijavio za natjecanje. Svakako, borba će biti žestoka. Izaći ću u najboljoj mogućoj formi i dat ću sve od sebe da ostvarim najbolji mogući plasman.

Četiri su tjedna do Državnog prvenstva. Kako si zadovoljna formom u ovom trenutku?

Forma je već sad natjecateljska, spremna za binu. Naredna 4 tjedna ćemo raditi na detaljima kao što su separacije na kvadricepsima i trbušnjacima te na pozingu.

Kakav je treningu  ovoj fazi priprema?

Treniram 12 puta tjedno. Ujutro natašte radim kardio, trbušnjake i gluteus te vježbam pozing, a poslijepodne radim trening utezima.

Kroz tjedan treningom utezima prolazim cijelo tijelo dva puta: Noge radim zasebno jer smatram da na njima ima najviše posla te im se moram potpuno posvetiti kako bih ih kvalitetno osušila. Leđa kombiniram s ramenima, a ruke s prsima.

Kakva je tvoja prehrana u ovom periodu?

Prije jutarnjeg kardija uzimam fat burner i aminokiseline. Tijekom kardija pijem zeleni čaj sa C vitaminom. Nakon kardija jedem obrok koji se sastoji od 50 grama zobenih i 2,5 dl tekućih bjelanjaka. Uz to uzimam 5 grama glutamina i vitamine.

Prvi obrok nakon doručka se ponavlja svaki drugi dan: 50 ili 75 grama riže, 200 grama piletine i zelena salata.

Svi obroci nakon toga se sastoje od piletine i zelene salate. Jedem svaka 2-3 sata.

Prije treninga utezima popijem kavu (bez mlijeka), aminokiseline, L-arginin i C vitamine. Nakon treninga pijem whey proteine sa 15 grama dekstroze i 10 grama glutamina.

Na kraju, prije spavanja pijem još 5 grama glutamina i ZMA.

Što ti nedostaje u periodu definicije?

San!

Kako psihički podnosiš pripreme i režim prehrane?

Do sada sam već naučila kako se "isključiti" te ući u pripreme fokusirana isključivo na cilj. Kao i svaku ženu, krize me love tijekom PMS-a kada mi nedostaje čokolada, ali te krize traju vrlo kratko te ih rješavam treningom i vizualizacijom medalje oko vrata.

Tko ti pomaže u pripremama?

Moj trener i dečko Antonio Furić (europski prvak u bodybuildingu do 100 kilograma i višestruki prvak Hrvatske, op.a.) i službeni trener reprezentacije i naš dragi prijatelj Mario Jarnečić.

Koji su ti najdraži dosadašnji rezultati?

Od niza natjecanja na kojima sam nastupila postoje tri natjecanja koja bih izdvojila. Svakako je to moje prvo Državno prvenstvo 2010. godine kad sam u kategoriji bodyfitness do 168 cm osvojila prvo mjesto, Europsko prvenstvo iz prošle godine kad sam osvojila drugo mjesto i prošlogodišnji Arnold Classic na kojem sam bila treća.

Što za tebe znači suradnja sa Sci-Muscleom?

Svaka pomoć u pripremama mi neopisivo puno znači s obzirom da svi znamo koliko je ovaj sport skup, a kvalitetne pripreme za samo natjecanje su još skuplje.

Drago mi je da je Sci-Muscle prepoznao moj potencijal i što su me voljni i spremni podržati u ostvarenju mojih želja, ambicija i ciljeva te se nadam dugoročnoj suradnji na obostrano zadovoljstvo.

Zorana Jagodić
[email protected]

PODIJELI

PREPORUČENO

KOMENTARI

POVEZANE VIJESTI